Comisiones Obreras

MÁS DRECHOS, MÁS CONQUISTES, QUEREMOS MÁS

Trabayamos pol empléu, por meyores condiciones de trabayu, meyores salarios y nuevos derechos

quiero afiliame

QUÉ SOMOS

Somos un millón de persones afiliaes que decidimos xuninos y organizanos pa defender los nuesos intereses y drechos llaborales y sociales en comuña. A lo llargo de la nuesa hestoria, y gracies a la llucha d’una bayura de trabayadores anónimes y anónimos que s’organizaron en Comisiones Obreres, conseguimos avanzar en drechos y llibertaes qu’anguaño consideramos imprescindibles y que fortalecen la nuesa democracia, y siguimos conquistando nuevos drechos día a día.

Allí onde un trabayador o una trabayadora nos reclame, taremos ensin dulda, les Comisiones Obreres.

QUÉ FACEMOS

Defendemos los tos drechos

Comisiones Obreres negocia los tos drechos, seya cual seya la to situación llaboral, tengas trabayu o non, en toos y caún de los sectores, públicos o privaos.

Cuentes con la representación de nueso nes empreses, nes meses de negociación de los convenios y nel diálogu social col Gobierno. Dende una reclamación de salarios fasta la reforma llaboral o de pensiones, somos la organización que meyor pue defender los tos intereses como persona trabayadora.

Asesorámoste y defendémoste

L’orixe de nueso ta venceyáu, ente otros, a los despachos d’abogaos y abogaes llaboralistes que yá nel espertar de la democracia asesoraron y defendieron a milenta trabayadores.

Anguaño los servicios xurídicos de CCOO siguen siendo la mayor garantía que cualesquier persona pue tener de que los drechos de so van ser defendíos de la meyor manera posible.

Representamos a toes y toos

Somos un sindicatu de clas. Esto quier dicir que nun nos ciñimos a un solu sector llaboral nin a una empresa o territorio, esa ye la nuesa fuercia.

Comisiones Obreres defiende a toles persones trabajadores de forma solidaria y pue facelo porque ye la organización con representación sindical mayoritaria en tolos sectores a nivel estatal, daqué que-y permite negociar les condiciones llaborales de toles y tolos trabayadores, trabayen onde trabayen.

¿CÓMO LO FACEMOS?

Gracies a la nuesa afiliación. Ensin dubia. Ensin toes y caúna de les persones que contribuyen solidariamente cola so cuota sindical, les nueses conquistes nun fueren posibles.

Tola actividá, dende l’aición sindical de los equipos d’estensión, fasta los servicios xurídicos, y tamién les funciones constitucionales que nos ufren les lleis, sostiénense sobre la cuota sindical que’l millón de ttrabayadores aportamos mensualmente. Puees consultar les distintes cuotes según la to situación.

Asina, garantizamos que l’aición de la nuesa organización seya totalmente llibre y autónoma, nun dependemos de sovenciones nin d’axentes esternos. El nuesu únicu ciñu ye defender a les compañeres y los compañeros de nueso.

MÁS CCOO

Somos la principal organización sindical del país, atendemos innumerables casos, solucionamos milenta negociaciones de favoratiblemente y algamamos drechos qu’anguaño consideramos irrenunciables.

Pero fai falta más. Faen falta más drechos, más salarios, más proteición, más igualdá. Fai falta más y meyor emplegu. Poro, queremos más Comisiones Obreres.

COBERTURA

Son munches les consultes que dende CCOO atendemos diariamente pa resolver duldes y asesorar a les compañeres y los compañeros de nueso, pero somos conscientes de qu’hai casos a los que nun algamamos. Queremos llegar a toos ellos, esparder l’alcance de la nuesa cobertura a cuantes y cuantos más trabayadores seya posible.

DRECHOS

La crisis del andanciu de la COVID supunxo un golpe duru pa la sociedá y pal mercáu llaboral, que gracies, particularmente, a la nuesa aición tuvo una salida que protexió l’emplegu y a les persones trabayadores. Agora ye’l momentu de siguir avanzando, de conquistar más drechos. Los alcuerdos na estaya llaboral o la subida del salariu mínimu interprofesional (SMI) son avances persignificativos, pero queremos más, por xusticia social ya igualdá económica.

AUTONOMÍA

Nos debemos a nuestra gente, a las trabajadoras y los trabajadores. Que no te mareen: el 85% de la financiación del sindicato proviene de la cuota sindical de su afiliación. Con la aportación que la afiliación hace, ponemos a disposición del conjunto de trabajadoras y trabajadores de forma solidaria los servicios jurídicos y organizamos la acción sindical. No dependemos de nadie, nos debemos a nuestra afiliación, y así queremos que siga siendo.

ACCIÓN

Somos perconscientes de que los drechos nun se regalen, y de que ye l’aición sindical de l’afiliación y la representación sindical nos centros de trabayu la qu’algama avances y conquistes construyendo movimientu obreru. Aínda queden munches conquistes, munchos drechos polos qu’hai que siguir lluchando, y tol sofitu ye pocu.

Organízate y llucha nes Comisiones Obreres.