Comisiones Obreras

MÁIS DEREITOS, MÁIS CONQUISTAS, QUEREMOS MÁIS

Traballamos polo emprego, por mellores condicións laborais, mellores salarios e novos dereitos

Quero unirme

QUE SOMOS

Somos un millón de persoas afiliadas que decidimos unirnos e organizarnos para defendermos colectivamente os nosos intereses e dereitos laborais e sociais. Ao longo da nosa historia, e grazas á loita de multitude de traballadores e traballadoras anónimas que se organizaron en Comisións Obreiras, conseguimos avanzar en dereitos e liberdades que hoxe consideramos imprescindibles, que fortalecen a nosa democracia, e seguimos conquistando novos dereitos día a día.

Alí onde un traballador ou unha traballadora nos reclame, estaremos, sen ningunha dúbida, as Comisións Obreiras.

QUE FACEMOS

Defendemos os teus dereitos

Comisións Obreiras negocia os teus dereitos, sexa cal for a túa situación laboral, teñas ou non emprego, en todos os sectores, públicos ou privados.

Contas coa nosa representación nas empresas, nas mesas de negociación dos convenios e no diálogo social co Goberno. Desde unha reclamación de salarios ata a reforma laboral ou de pensións, somos a organización que mellor pode defender os teus intereses como persoa traballadora.

Asesorámoste e defendémoste

A nosa orixe está vinculada, entre outros, aos despachos de avogados e avogadas laboralistas que xa no espertar da democracia asesoraron e defenderon a multitude de traballadores e traballadoras.

Hoxe, os servizos xurídicos de CCOO seguen sendo a maior garantía que calquera persoa pode ter de que os seus dereitos van ser defendidos da mellor maneira posible.

Representamos a todas e a todos

Somos un sindicato de clase. Significa que non nos limitamos a un único sector laboral, nin a unha empresa ou territorio, esa é a nosa forza.

Comisións Obreiras defendemos a todas as persoas traballadoras de forma solidaria e podemos facelo porque somos a organización con representación sindical maioritaria en todos os sectores no ámbito estatal, o que nos permite negociar as condicións laborais de todas as persoas traballadoras, traballen onde traballen.

¿COMO O FACEMOS?

Grazas á nosa afiliación. Sen ningunha dúbida. Sen todas e cada unha das persoas que contribúen solidariamente coa súa cota sindical, as nosas conquistas non serían posibles.

Toda a actividade, desde a acción sindical dos equipos de extensión, ata os servizos xurídicos, e mesmo as funcións constitucionais ás que nos empraza a lexislación, susténtanse na cota sindical que o millón de traballadoras e traballadores achegamos mensualmente. Podes consultar as distintas cotas segundo a túa situación.

Deste xeito, garantimos que a acción da nosa organización sexa totalmente libre e autónoma, non dependemos de subvencións nin axentes externos. O noso único interese é defender as nosas compañeiras e compañeiros.

MÁIS CCOO

Somos a principal organización sindical do país, temos atendido innumerables casos, resolvemos multitude de negociacións de forma favorable e logramos dereitos que hoxe en día consideramos irrenunciables.

Pero cómpre máis. Cómpren máis dereitos, máis salarios, máis protección, máis igualdade. Cómpre máis e mellor emprego e, para todo iso, queremos máis Comisións Obreiras.

COBERTURA

Son moitas as consultas que desde CCOO atendemos acotío para resolvermos dúbidas e asesorarmos as nosas compañeiras e compañeiros, pero somos conscientes de que hai casos aos que non chegamos. Queremos chegar a todos eles, estender o alcance da nosa cobertura a cantos máis traballadores e traballadoras sexa posible.

DEREITOS

A crise pandémica da covid supuxo un duro golpe para a sociedade e para o mercado laboral que, grazas particularmente á nosa acción, tivo unha saída que protexeu o emprego e as persoas traballadoras. Agora é o momento de seguir avanzando, de conquistar máis dereitos. Os acordos en materia laboral ou a suba do salario mínimo interprofesional (smi) son avances moi significativos, pero queremos máis, por xustiza social e equidade económica.

AUTONOMÍA

Debémonos á nosa xente, ás traballadoras e aos traballadores. Que no te mareen: o 85 % do financiamento do sindicato provén da cota sindical da súa afiliación. Coa achega que a afiliación fai, poñemos a disposición do conxunto de traballadoras e traballadores de forma solidaria os servizos xurídicos e organizamos a acción sindical. Non dependemos de ninguén, debémonos á nosa afiliación e así queremos que siga sendo.

ACCIÓN

Somos moi conscientes de que os dereitos non se regalan, e de que é a acción sindical da afiliación e a representación sindical nos centros de traballo a que logra avances e conquistas construíndo movemento obreiro. Aínda quedan moitas conquistas, moitos dereitos polos que hai que seguir loitando, e todo o apoio é pouco.

Organízate e loita nas Comisións Obreiras.