Comisiones Obreras

MÉS DRETS, MÉS CONQUISTES, VOLEM MÉS

Treballem per l'ocupació, per millors condicions de treball, millors salaris i nous drets

vull afiliar-me

QUÈ SOM

Som un milió de persones afiliades que hem decidit unir-nos i organitzar-nos per a defensar els nostres interessos i drets laborals i socials col·lectivament. Al llarg de la nostra història, i gràcies a la lluita de multitud de treballadors i treballadores anònimes que es van organitzar en Comissions Obreres, hem aconseguit avançar en drets i llibertats que avui considerem imprescindibles, que enforteixen la nostra democràcia, i continuem conquistant nous drets dia a dia.

Allí on un treballador o una treballadora ens reclame, hi serem, sens dubte, les Comissions Obreres.

QUÈ FEM

Defensem els teus drets

Comissions Obreres negocia els teus drets, siga quina siga la teua situació laboral, tingues o no una ocupació, en tots i cadascun dels sectors, públics o privats.

Tens la nostra representació en les empreses, en les meses de negociació dels convenis i en el diàleg social amb el Govern. Des d'una reclamació de salaris fins a la reforma laboral o de pensions, som l'organització que millor pot defensar els teus interessos com a persona treballadora.

T'assessorem i defensem

El nostre origen està vinculat, entre uns altres, als despatxos d'advocats i advocades laboralistes que ja en el despertament de la democràcia van assessorar i van defensar multitud de treballadors i treballadores.

Avui els serveis jurídics de CCOO continuen sent la major garantia que qualsevol persona pot tindre que els seus drets seran defensats de la millor manera possible.

Representem a totes i a tots

Som un sindicat de classe. Significa que no ens limitem a un únic sector laboral, ni a una empresa o territori, aqueixa és la nostra força.

Comissions Obreres defensem a totes les persones treballadores de manera solidària i podem fer-ho perquè som l'organització amb representació sindical majoritària en tots els sectors en l’àmbit estatal, la qual cosa ens permet negociar les condicions laborals de totes les treballadores i de tots els treballadors, treballen on treballen.

COM HO FEM

Gràcies a la nostra afiliació. Sens dubte. Sense totes i cadascuna de les persones que hi contribueixen solidàriament amb la seua quota sindical, les nostres conquistes no haurien sigut possibles.

Tota l’activitat, des de l’acció sindical dels equips d’extensió, fins als serveis jurídics, i fins i tot les funcions constitucionals a les quals ens emplaça la legislació, se sustenten sobre la quota sindical que el milió de treballadores i treballadors hi aportem mensualment. Pots consultar les diferents quotes segons la teua situació.

D’aquesta manera, garantim que l’acció de la nostra organització siga totalment lliure i autònoma, no depenem de subvencions ni agents externs. El nostre únic interés és defensar les nostres companyes i companys.

MÉS CCOO

Som la principal organització sindical del país, hem atés innombrables casos, resolt multitud de negociacions de manera favorable i assolit drets que avui dia considerem irrenunciables.

Però en fa falta més. Fan falta més drets, més salaris, més protecció, més igualtat. Fa falta més i millor ocupació i, per a tot això, volem més Comissions Obreres.

COBERTURA

Són moltes les consultes que des de CCOO atenem diàriament per a resoldre dubtes i assessorar les nostres companyes i companys, però som conscients que hi ha casos als quals no arribem. Volem arribar a tots aquests, estendre l’abast de la nostra cobertura a tots els treballadors i treballadores que siga possible.

DRETS

La crisi pandèmica de la covid ha suposat un colp dur per a la societat i per al mercat laboral, que gràcies, particularment, a la nostra acció ha tingut una eixida que ha protegit l’ocupació i les persones treballadores. Ara és el moment de continuar avançant, de conquistar més drets. Els acords en matèria laboral o l’augment del salari mínim interprofessional (SMI) són avanços molt significatius, però en volem més, per justícia social i equitat econòmica.

AUTONOMIA

Tenim obligació primer amb la nostra gent, amb les treballadores i els treballadors. Que no et maregen: el 85 % del finançament del sindicat prové de la quota sindical de la seua afiliació. Amb l’aportació que l’afiliació hi fa, posem a la disposició del conjunt de treballadores i treballadors de manera solidària els serveis jurídics i organitzem l’acció sindical. No depenem de ningú, abans que res és la nostra afiliació, i així volem que continue sent.

ACCIÓ

Som molt conscients que els drets no es regalen, i que és l’acció sindical de l’afiliació i la representació sindical en els centres de treball la que aconsegueix avanços i conquistes construint moviment obrer. Encara queden moltes conquistes, molts drets pels quals cal continuar lluitant, i tot el suport és poc.

Organitza’t i lluita en les Comissions Obreres.